سرمربی تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد که فوتبالی نتیجه‌گرا برابر ایران به نمایش خواهد گذاشت تا طلسم پیروز نشدن این کشور برابر ایران شکسته شود.

درس سرمربی کره جنوبی از شکست ۶ بر ۲ مقابل ایران!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیم‌ ‌ملی کره جنوبی در دیداری بسیار حساس نهم شهریور ماه در ورزشگاه سئول کره جنوبی به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران خواهد رفت که صعود خود را به جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی کرده است.

شین تائه یونگ، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی بعد از نتایج ضعیفی که این کشور کسب کرد، به جای اولی اشتلیکه هدایت کره را بر عهده گرفت. او یکی از کسانی بود که در جریان پیروزی ۶ بر ۲ ایران برابر کره حضور داشت و این شکست تلخ را تجربه کرد؛ شکستی که به نظر می‌رسد درس عبرتی برای او شده است.

تمرینات تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی برای بازی با تیم‌ ‌ملی ایران از دیروز (دوشنبه) بدون بازیکنان لژیونر این کشور آغاز شده است. در واقع یک هفته‌ زودتر از تمام کشورها کره‌ای‌ها به استقبال بازی با ایران رفتند.

شین تائه یونگ، سرمربی کره جنوبی در نشست خبری خود درباره بازی با ایران، گفت‌: فلسفه فوتبالی من برای این بازی تغییر خواهد کرد. نمی‌خواهم فوتبال سراسر هجومی را به نمایش بگذاریم. من آن رسوایی شکست ۶ بر ۲ برابر ایران به یاد می‌آورم که وقتی ما می‌خواستیم فوتبال هجومی بازی کنیم چه اتفاقی افتاد. از آن بازی درس گرفتم و می‌خواهم برابر ایران فوتبالی منطقی و نتیجه‌گرا بازی کنیم و سراسیمه حمله نخواهیم کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی در ادامه‌ گفت‌: اهمیت بازی با تیم‌ ‌ملی ایران بسیار زیاد است. این بازی است که باید در آن نتیجه‌ بگیریم. اگر پیروز نشویم جهنم را تجربه خواهیم کرد. به همین خاطر این جا فلسفه فوتبال معنا ندارد و چیزی که مهم است کسب سه امتیاز مسابقه است. می‌دانیم که صعود ایران به جام جهانی روسیه قطعی شده و شاید این بازی را جدی نگیرد ولی من فرض را بر این می‌گذارم که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با تمام قدرت بازی می‌کند. به همین دلیل تیمم را با آمادگی کامل به زمین خواهم فرستاد. در نهایت می‌خواهیم به همراه ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یابیم.

از سال ۲۰۱۲ که کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نشسته است، ایران و کره جنوبی چهار بار با هم بازی کرده‌اند که در هر چهار بازی با پیروزی فوتبال ایران به پایان رسیده است و کره جنوبی حتی نتوانسته یک گل به ایران بزند.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که چه نظری در رابطه با کارلوس کی‌روش دارد، گفت‌: من احساس بدی نسبت به سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ندارم ولی می‌خواهم روند باخت‌های کره به ایران را هر چه‌ سریع‌تر تمام کنم و این بار کره پیروز میدان شود. البته این را می‌دانم که کار آسانی برای شکست ایران پیش رو نخواهیم داشت.

کره جنوبی بعد از بازی با تیم‌ ‌ملی ایران باید به تاشکند ازبکستان برود و بازی آخر خود را با تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور برگزار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.