خرم آباد- مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: ۷۰۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز در استان کشف شد.

۷۰۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز در لرستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، شیزراد نجفی اظهار کرد: در پی گزارش مردمی و در راستای مقابله با عاملان و سودجویان تهیه و فروش زغال غیرمجاز در شهرستان سلسله، پس از اخذ مجوز قانونی از دادستان و همکاری عوامل انتظامی، محل دپوی محموله زغال غیرمجاز بلوط، شناسایی و ۵۲۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: عامل جمع آوری زغال‌های کشف شده، دارای سابقه بوده و چندی پیش نیز ۸ کیسه زغال غیرمجاز از مغازه وی کشف و ضبط شد. همچنین مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دورود با همکاری عوامل انتظامی، در حین گشت زنی در مسیر جاده تی عمارت به سمت دورود، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و پس از بازرسی مشخص شد، خودروی مورد نظر حامل ۱۸۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز بوده است.

نجفی اضافه کرد: پس از اخذ دستور قضایی، خودروی مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و ضبط اموال مکشوفه و تنظیم پرونده تخلف به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.

وی افزود: شماره تماس ۱۵۰۴، امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت، همواره آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی است تا از ورود خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.