رشت- فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی کانون استان گیلان با عنوان «بیایید با کتاب بزرگ‌شویم» منتشر شد.

 فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی کانون گیلان منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان و با تکیه بر اهمیت بنیادی سوادخواندن و کسب مهارت در این زمینه و درپنج قالب برگزارمی شود.

بنابراین گزارش، برگزاری مسابقه طراحی پوستر«کتاب و کتاب‌خوانی» ویژه اعضا و مربیان، اقدام پژوهی مربیان و مسابقه‌ی طرح‌های کتاب و کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.
اجرای مسابقه‌ی معرفی کتاب اعضا به صورت مجازی، برگزاری جشن کتاب و برپایی نمایشگاه از دیگر بخش‌های این جشنواره به شمار می رود.

بر همین اساس کودکان، نوجوانان و مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی سراسر استان گیلان می توانند با خلق آثاری در زمینه‌های علمی، داستانی و دینی (با روی‌کرد رضوی- عاشورایی ) در این جشنواره شرکت‌کنند.

بر این اساس، اجرای پروژه‌ی بخش مسابقات جشنواره آغاز شده و شرکت‌کنندگان تا پنجم آبان ماه سال جاری میتوانند آثارخود به دبیرخانه مرکزی این جشنواره در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی، کدپستی ۱۴۱۴۷-۴۱۴۵۹   و karshenasi.farhangi@gmail.com  ارسال‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شیوه‌ی ارسال آثار خود می‌توانند با شماره‌های    ۳۳۴۶۱۶۶۰-۰۱۳ و ۳۳۴۶۱۶۶۵-۰۱۳ تماس‌گرفته یا به پرتال کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  استان گیلان به نشانی www.gilankanoon.ir   مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.