شهرکرد-نشست تجلیل از آزادگان استانداری چهارمحال و بختیاری و فرمانداری های سراسر استان روز سه شنبه در حالی برگزار شد که خبرنگاران خانم با احترام از این جلسه اخراج شدند.

اخراج خبرنگاران خانم از جلسه ای در چهارمحال و بختیاری حاشیه ساز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه تجلیل از آزادگان و ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری و فرمانداری های سراسر استان، صبح سه شنبه با حضور استاندار، مشاوران و تنی چند از فرمانداران استان در محل سال جلسات شهید خرازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاسم سلیمانی، استاندار با تجلیل از مقام والای آزادگان، عزیزان آزاده از افتخارات و سرمایه های نظام دانست و تاکید کرد: باید ارزش و جایگاه ایثارگران و آزادگان در تمامی ادارات و ارگان ها حفظ و محترم شمرده شود.

در ادامه آزادگان بنا داشتند به بیان گوشه ای از خاطرات و رنج هایی که در دوران اسارت متحمل شده بودند بپردازند که با توجه به حضور تعدادی از خبرنگاران خانم، آن ها با نهایت احترام و رعایت همه جانبه شأن و شئون خبرنگاران از جلسه اخراج شدند.

با وجود اینکه خبرنگاران با کمال احترام از جلسه اخراج شدند اما بسیاری از رسانه ها نسبت به علم به این موضوع، حواشی این جلسه را در رسانه های خود منعکس کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.