۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 557500

کرمانشاه- مرز خسروی شهرستان قصرشیرین در روز برگزاری دعای عرفه تعطیل نیست.

مرز خسروی در روز عرفه تعطیل نیست

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه مراسم معنوی دعای عرفه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود مرز خسروی تعطیل نخواهد بود و فقط محدودیت‌های ترافیکی برای کامیون‌های حمل کالا اعمال می‌شود.

نعمت الله نازپرورده گفت: براین اساس، کامیون‌های حمل بار و کالا، روز قبل از برپایی مراسم تخلیه می‌شود و تردد آن‌ها هم پس از اتمام مراسم دعا صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم در این مراسم و تردد ماشین‌های شخصی، اکیپ‌های زیادی از گشت‌های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در کنار دیگر ادارات، وظیفه روان سازی ترافیک را برعهده دارند.

معاون فرماندار قصرشیرین با اشاره به استقرار یگان‌های امدادی در مسیر راه سرپل ذهاب به قصرشیرین، از مفروش کردن محل برگزاری دعا، تجهیز درمانگاه خسروی، استقرار تیم‌های پزشکی در مرکز فوریت‌های پزشکی، آماده باش بیمارستان قصرشیرین، پاک سازی و تزئین محل برگزاری دعا، تامین امنیت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌های عکس شهداء و نیز عرضه محصولات فرهنگی در روز برگزاری مراسم خبر داد.

نازپرورده همچنین از آمادگی همه ادارات شهرستان برای برگزاری باشکوه مراسم دعای عرفه خبر داد و افزود: هرساله از سراسر ایران اسلامی مردم در مرز خسروی به عنوان نزدیکترین نقطه به کربلای معلی جمع می‌شوند تا علاوه بر ترویج ارزش‌های ناب اسلامی، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان دهند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.