وزیر آموزش و پرورش از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس و عموم فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از رئیس، نمایندگان مجلس و فرهنگیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

اکنون‌که با استعانت از خداوند سبحان و با حسن نظر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی در معرفی اینجانب، موفق به کسب رأی اعتماد با حمایت قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی‌شده‌ام، ‌بر خود فرض می‌دانم تا از اعتماد مسئولیت آفرین نمایندگان شریف ملت، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

 بی‌تردید اعتماد قاطع و ارزنده نمایندگان محترم، مسئولیت عظیم سکانداری وزارت آموزش و پرورش را بیش‌ازپیش پراهمیت می‌سازد و اهتمام این وزارت را برای ارتقای کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت کشور و اجرای سند تحول بنیادین که از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دولت تدبیر و امید است، دوچندان می‌نماید. همراهی،‌همدلی و همگامی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم هیئت رئیسه و نمایندگان معزز و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قوت قلبی برای خدمتگزارانی خواهد بود که می خواهند از صمیم جان و با تمام توان و تلاش خود در جهت اعتلای این نظام مقدس گام بردارند.

همچنین لازم می‌دانم از جامعه بزرگ فرهنگیان،‌ معلمان عزیز، ‌معاونان،‌ دبیران،‌ مشاوران و همکاران سخت‌کوشم در وزارت آموزش و پرورش که سهم بزرگی در اعطای این نشان افتخار و خدمت دارند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

امید است با لطف الهی، ‌امانتداری شایسته و صادق برای حفظ این گوهر ارزشمند بوده و رهروی صادق برای راه شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر درعرصه تعلیم و تربیت کشور باشیم. از خداوند تبارک‌وتعالی توفیق روزافزون تمامی نمایندگان محترم در خانه ملت را مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.