زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با سوداگران مرگ علاوه بر یک تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر یک قبضه سلاح کلاش نیز کشف کردند.

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان با اطلاع از این موضوع بلافاصله اجرای طرح‌های عملیاتی هدفمند برای جلوگیری از ورود مواد افیونی را آغاز کردند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله به منطقه شناسایی شده اعزام و اقدام به کمین در مسیر عبوری قاچاقچیان کرده و به دنبال این اقدام با مشاهده خودروی آنها، فرمان ایست صادر کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که توان رویارویی با مرزداران سلحشور را نداشتند با تیراندازی به سمت ماموران قصد متواری شدن از محل را داشته که دلاورمردان مرزبانی با آتش پرحجم خود توانستند خودروی حامل محموله مواد مخدر را متوقف کنند.

سردار کمیلی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه را کشف کنند.

وی با تاکید بر قاطعیت و دقت عمل مرزداران تاکید کرد: مرزبانان خستگی ناپذیر سیستان و بلوچستان پیوسته نوار مرزی را زیر نظر داشته و با جلوگیری از قاچاق و تحرکات غیر مجاز، همراه با مرزنشینان در تامین امنیت و رشد اقتصادی منطقه می‌کوشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.