بیرجند- استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در هفته دولت سال جاری حدود ۷۰۰ پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد حدود ۴۰ طرح و پروژه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

بهره‌برداری از ۷۰۰ پروژه در هفته دولت در خراسان‌جنوبی

به گزارش قدس انلاین، سید علی اکبر پرویزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون پروژه‌های استان در دو مقطع دهه فجر و ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها در ابتدای سال جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح شد، گفت: در هفته دولت سال جاری حدود ۷۰۰ پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد حدود ۴۰ طرح و پروژه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عمده طرح‌ها در حوزه روستایی است، افزود:‌ تمام دستگاه‌های اجرایی استان دارای پروژه در هفته دولت هستند و پروژه‌ها در تمام شهرستان‌های استان توزیع شده است.‌

پرویزی تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌ها در بخش خدمات‌رسانی و زیرساخت‌ها است و امید داریم در سال جاری پروژه‌های جدیدی در حوزه اقتصادمقاومتی آغاز شود.

وی ادامه داد: آغاز پروژه‌های جدید و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام می‌تواند به ایجاد اشتغال استان کمک خوبی کند.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ریل از کال‌شور به سمت گناباد توسط وزیر راه و شهرسازی آغاز شود، ایجاد راه‌آهن می‌تواند مهم‌ترین اقدام دولت در استان باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد باند دوم یزد و طبس برای کشور حیاتی است، ادامه داد: کارخانه کک طبس آماده بهره‌برداری است و فولاد قاین نیز نیاز به توجه ویژه دارد و قول داده شده یک خط از فولاد قاین تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود:‌ بحث انتقال آب به استان کشاورزی نیست بلکه انتقال این آب برای شرب و صنعت است، در حوزه کشاورزی می‌توانیم از سیستم‌های آبیاری نوین استفاده کنیم و به سمت کشت‌های پر محصول حرکت شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.