رشتخوار -مراسم تحلیف شورای پنجم در شهرستان رشتخواردر تالار قصر شیرین با حضور فرماندار، ائمه جمعه و شهرداران شهر های رشتخوار و بیش از ۳۵۰ عضو جدید شورای شهر و روستای این شهرستان برگزار شد.

مراسم تحلیف شورای پنجم در رشتخوار برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این جلسه فرماندار رشتخوار با تبریک انتخاب اعضای جدید شورا از سوی مردم و تقدیر از شورای دوره چهارم گفت: اعضای شورا های شهر و روستا به دور از نگاه های سیاسی مطالبات مردم را پی گیری نمایند.

خالقدادعرب در جمع اعضای شورای شهر و  روستای این شهرستان در مراسم تحلیف با اشاره به اینکه از امروز پرچم خدمت گذاری به اعضای منتخب  پنجم شورای شهر وروستا داده شده،  اظهار داشت:  اعضای شورای شهر و روستا باید فریاد رس مردم و منطقه باشند و با پی گیری مشکلات از طریق مسئولان برای عمران و آبادانی شهر و روستا ها تلاش نمایند.

وی با ذکر این که خدمات و کار هایی بزرگی در حوزه های متخلف در سطح شهرستان از قبیل آب رسانی و گاز رسانی شده و با پی گیری اعضا شورا انجام شده گفت: در حال حاضر یکی از مطالبات مردم بخش جنگل گاز رسانی به برخی از روستا ست .

وی در خصوص مطالبه  مردم برای دو بانده شدن محور رشتخوار به تربت حیدریه گفت: دو باند شدن این محور یکی از دغدغه های مسئولان است که با توجه به پی گیری های انجام شده تا اول مهر سال جاری کلنگ دو بانده شدن این محور از تربت حیدریه به سمت رشتخوار به زمین می خورد.

فرماندار رشتخوار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: امروزه با حمایت ها و همکاری و تلاش های مسئولین به حمدالله در شهرستان مشکل کمبود آب، آموزشی، مسکن و ... کمتر شده  است.

در این مراسم امام جمعه فتح آباد با تبریک به شوراهای منتخب دوره پنجم بیان کرد: شوراهای جمهوری اسلامی منتخبین مردم عزیز و ولایت مدار هستند و باید در انجام وظایف خود مقتدرانه عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  رجب قربانی اظهار داشت: در این راه از تجربیات شوراهای سابق  هم اعضای جدید کمک بگیرند تا بتوانند به نحو احسن از پس مسئولیت های خود برآیند.

وی با ذکر این که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت  خدمت به مردم است گفت:شوراها قدر و فرصت در اختیار گرفتن این مسئولیت را غنمیت شمرده و برای خدمت به مردم و حفظ ارزش های نظام و انقلاب تلاش نمایند.

امام جمعه شهر فتح آباد همچنین از مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان خواست :موضوع چهار بانده شدن محور رشتخوار خواف تربت حیدریه یکی از مصوبات استاندار خراسان رضوی در ده سال گذشته بوده که مصوب شده ولی هنوز اجرایی نشده و شوراها و مسئولان باید این موضوع را پی گیری نمایند.

در این مراسم امین نژاد رییس دفتر نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی گفت:شوراهای اسلامی جایگاه خطیری  در پی گیری مطالبات مردم شهر و روستا ها دارند

وی گفت:شورا های اسلامی با استفاده از این فرصت برای  ارتقا حقوق شهروند ی و عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند.

در این مراسم اعضای شورای پنجم  در شهرستان رشتخوار سوگند یاد کردند  و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد نمودند  در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشند و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایند و با رعایت  عدالت و انصاف در تمام زمینه ها برای  پیشرفت امور شهر و روستا تلاش نمایند .

رشتخوار خراسان رضوی در 200 کیلومتری مشهد واقع است و 90درصد مرم در انتخابات جاری کشور شرکت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.