۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 557885

در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون ایران «پایتخت» سیروس مقدم بوده که توانسته است جای خود را در دل مردم باز کند. سری پنجم این سریال، در حال تولید است و خبرهای رسیده حاکی است که تاکنون بیش از ۵۰ درصد کار تولید آن به اتمام رسیده است.

«پایتخت ۵» از قبرس می‌آید

قدس آنلاین- فصل پنجم «پایتخت» به سرپرستی و نویسندگی محسن تنابنده، کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این مجموعه در ۱۵ قسمت با بازی علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، هومن حاجی‌عبداللهی و... برای پخش از شبکه اول سیما در ایام نوروز ۹۷ در نظر گرفته شده است.

شیرگاه مازندران، حوالی تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس و... جزو لوکیشن‌ های «پایتخت ۵» در داخل کشور است. ضمن آنکه گروه برای ضبط بخشی از سریال به یکی از کشورهای خارجی منطقه نیز سفر خواهند کرد که طبق اعلام قبلی، شهر «گیرنه» کشور قبرس مقصد آن‌ها خواهد بود.

«پایتخت» قرار است در پنجمین سری خود نیز مانند قسمت‌های قبل، روایت خانواده «معمولی» و اطرافیانش باشد. طبق اعلام قبلی، بخشی از قصه این اثر مربوط به حوادث اخیر منطقه خواهد بود و بعید نیست رد پای گروه‌های تکفیری را نیز در «پایتخت ۵» ببینیم.

خشایار الوند نویسنده سریال نیز به مهر گفته است که احتمالاً این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین «پایتخت» را بسازند.

به گفته الوند گروه با وسواس عین دیالوگ‌ها را سر صحنه کار می‌کنند و تلاش شده است این سریال به لحاظ چالش شخصیت‌ها، لوکیشن و موقعیت های بصری با بقیه فصل‌ها فرق کند.

مقدم بعد از پایان کار در این مجموعه، کارگردانی سریال الف‌ویژه «هنگام بیداری»   را در سازمان اوج آغاز می‌کند. این سریال با محوریت قیام مردم بوشهر علیه استعمارگران انگلیسی در قرن ۱۲ شمسی و شخصیت آیت‌الله لاری ساخته خواهد شد.  

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.