ساری- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از آغاز بیستمین جشنواره قصه گویی در مراکز این کانون در بخش کتابخانه ای خبر داد.

چراغ قصه گویی در مازندران روشن شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، محمد علی یزدانشناس اظهار کرد: طی برنامه ریزی انجام شده در جلسه شورای فرهنگی استان، این جشنواره در مراحل مختلف کتابخانه ای، حوزه ای و استانی برگزار می شود.

یزدانشناس جشنواره قصه گویی را به عنوان «برند» فعالیت های کانون پرورش فکری عنوان کرد و انجام این فعالیت در مراکز کانون پرورش فکری را یکی از مهمترین فعالیت های جاری مراکز دانست.

وی از آغاز این جشنواره در مرحله کتابخانه ای و در مراکز کانون استان مازندران خبر داد و افزود: با ارسال فراخوان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی، مربیان در کلیه مراکز استان مازندران به انجام مرحله کتابخانه ای این جشنواره اقدام کردند و استقبال اعضا و خانواده ها از این جشنواره بسیار مطلوب بوده است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران اضافه کرد: جشنواره قصه گویی استانی پس از انجام مراحل داوری و انتخاب قصه گویان برتر در بخش های مختلف آن انجام و اختتامیه این برنامه نیز از سوی دبیرخانه جشنواره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.