بیرجند- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در تهران دستگیر شدند در این پرونده ۱۷۰ میلیون تومان کلاهبرداری شده است.

اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای در خراسان جنوبی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار مجید شجاع در این باره اظهار داشت: با طرح شکایت یک کارمند بانک مبنی بر اینکه مثل روال همیشگی با تماس تلفنی مدیر شرکت مبلغ قابل توجهی شامل ۱۷۰ میلیون تومان را به حساب چند تن از پیمانکاران واریز کردم رسیدگی به پرونده شروع شد.

وی گفت: بنا به اظهارات کارمند بانک این موضوع هر روز انجام می‌شد و پایان وقت آن روز مدیر شرکت برای دریافت اسناد بانکی به شعبه مراجعه می‌کرد اما در آخرین واریزی و بعد از پایان روز کاری مدیر به بانک مراجعه نکرد و از بانک با صاحب حساب تماس گرفته شد ولی او از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و عنوان داشت که با بانک تماسی برقرار نکرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: با طرح این موضوع، بانک در بررسی‌های درون سازمانی خود متوجه شد که تماس برقرار شده رنگ و بوی کلاهبرداری دارد بنابراین موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع می‌دهند و کارآگاهان آگاهی استان با بررسی‌های فنی و میدانی متوجه می‌شوند این کلاهبرداری از تهران انجام شده است.

شجاع افزود: کارآگاهان با رصد اطلاعاتی دو متهم را در تهران دستگیر کردند که یکی از متهمان ۵۰ ساله با ۸ سابقه و متهم دیگر ۳۴ ساله با ۴ فقره ارتکاب جرم را در پرونده دارند.

وی یادآور شد: یکی از متهمان این پرونده ۱۳۰ چک برگشتی دارد که تا پیش از این متواری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.