رئیس کمیته امداد کشور گفت: ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد سال گذشته به‌دنبال اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال از حمایت این نهاد و تحت پوشش بودن آن خارج شدند.

۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد از گردونه حمایتی این نهاد خارج شدند

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) در شهرستان خمین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغالزایی اظهار داشت: ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد به‌دنبال اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال توانمند شده و از گردونه حمایتی این نهاد خارج شدند به‌طوری که ۳۵ درصد از کل خروجی‌های کمیته افرادی بودند که به‌سبب ایجاد اشتغال و توانمندی از حمایت این نهاد خارج شدند.

وی افزود: سال گذشته اتفاق خوبی که در حوزه مددجویان کمیته افتاد افزایش مستمری مددجویان تحت حمایت بود که با همکاری دولت و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان از فروردین‌ماه امسال افزایش و به سه برابر میزان قبلی ارتقاء یافت.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: ساخت مجتمع ۵۴ واحدی مددجویان تحت حمایت در خمین از پروژه‌ای مهم بوده و لازم است که در این زمینه تلاش بیشتری باشد و موانع موجود بر سر راه این پروژه هر سریع‌تر برداشته شود تا این مجتمع با سرعت تکمیل شده و دراختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گیرد.

فتاح بیان کرد: آنچه که باید مورد توجه امدادگران کمیته امداد باشد تلاش در راستای افزایش اعتماد مردم و رسیدن به مقبولیت عمومی است که لازمه موفقیت در این‌کار داشتن روحیه انقلابی و جهادی است، شفاف‌سازی عملکردها و هزینه‌ها، حفظ کرامت مددجویان تحت پوشش و تعامل سازنده با آنها از دیگر مواردی است که باید مورد توجه امدادگران این نهاد باشد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای مردم ایران اسلامی یک سرمایه بزرگ و پر از افتخار است و هرآنچه که امروز مایه افتخار ملت ایران و آسایش و آرامش آن است را وام‌دار تدبیر و رهنمودهای آن امام راحل(ره) و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان هستیم.

رئیس کمیته امداد کشور عنوان کرد: زیرا آنحضرت از تمامی وجود خود از روح و جان برای سرافرازی ایران و سربلندی اسلام و دفاع از حق مظلومان گذشت و یکی از وظایف خطیری که باید مورد توجه مسئولان باشد کمک به پایداری این سربلندی و تلاش در راستای زدودن محرومیت در سطح جامعه است

فتاح خاطرنشان کرد: از افتخارات کمیته امداد درخشیدن نام امام خمینی(ره) بر تارک آن بوده و از آنجایی که شهرستان خمین زادگاه این مرد بزرگ و معمار کبیر انقلاب است باید مورد توجه قرار گیرد، فقر زیبنده این شهر که زادگاه امام خمینی(ره) است نبوده و باید برای از بین بردن فقر و محرومیت در این شهر تلاش کرد که ریشه‌کن کردن فقر اقداماتی مؤثر، عملی و کارآمد می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.