اهواز_جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از ۷ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی شوش خبر داد.

عاملان قتل در شوش در کمتر از 7 ساعت دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری، بلافاصله عوامل انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعدادی افراد با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی، عوامل درگیری از محل متواری و ۲نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت:به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار  پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی بیان داشت :با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان  شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از هفت ساعت از وقوع قتل، تعداد ۴ متهم دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ صالحی  در پایان با بیان اینکه یکی از متهمان که جوان ۲۰ ساله ای است درتحقیقات  پلیس به  قتل  نوجوان ۱۵ ساله در درگیری روز گذشته اعتراف کرده  و انگیزه خود را  اختلافات خانوادگی عنوان کرده تصریح کرد یک قبضه سلاح شکاری از قاتل کشف  که پس از تکمیل پرونده مقدماتی متهمان به  دادسرا ارجاع  می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.