اهواز_ ۷ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان شوشتر به مناسبت هفته دولت صبح شنبه با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح شدند.

۷ پروژه بهداشتی و درمانی در شوشتر افتتاح شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بخش بلوک‌های زایمانی بیمارستان الهایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر مربع افتتاح شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به اینکه تعداد بلوک‌های زایمانی ۱۳ بلوک هستند، افزود: این بلوک ها مجهز به امکانات رفاهی و تجهیزات کامل پزشکی هستند. همچنین جهت ترویج زایمان طبیعی خواهند بود.

 وی با بیان اینکه ساختمان «ام. آر. آی» بیمارستان خاتم الانبیاء توسط خیری به نام «حاج غلامرضا جواهریان» به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع از زمستان سال گذشته آغاز و اکنون نیز با حضور مسئولین به بهره برداری رسیده است، گفت: همچنین تا چند روزهای آینده نیز دستگاه «ام. آر. آی» این ساختمان نصب خواهد شد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: سه خانه بهداشت در روستای کرایی، ظهریه و حسام آباد با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هر کدام در متراژ ۹۰ متر به همراه محل زیست بهورز افتتاح شد و اعتبار اختصاصی این پروژه‌ها نیز از طرح تحول سلامت بوده است.

ابول نژادیان عنوان کرد: مرکز جامع سلامت درب خزینه نیز با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات طرح تحول سلامت در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع برای ارائه خدمات اولیه بهداشتی و درمانی در این روستا به صورت رایگان افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.