اهواز_فرماندار شوشتر گفت: شوشتر قطب کشاورزی و دامپروری است همچنین عمده ترین مشکلات شوشتر در حوزه سرمایه و سرمایه گذاری است.

عمده مشکلات شوشتر در حوزه سرمایه و سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مصطفی سمالی در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت شوشتر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سومین روز از هفته سه ساختمان بهداشت، یک ساختمان «ام. آی. آر»، ۱۳بلوک زایمان بیمارستان خاتم النبیاء، درمانگاه درب خزینه، کلینیک سیار دندانپزشکی و همچنین طرح گاز رسانی بیش از ۲۰ روستا افتتاح شد.

وی بیان کرد: اعتبارات تخصیصی پروژه های هفته دولت شهرستان شوشتر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

فرماندار شوشتر در خصوص مشکلات و معضلات این شهرستان، افزود: با توجه به اینکه شهرستان شوشتر قطب کشاورزی و دامپروری است، عمده مشکلات این شهرستان در حوزه سرمایه و سرمایه گذاری است.

سمالی عنوان کرد: انتظار است در سال جاری در حوزه سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی اقدامات خوبی انجام شود تا مشکلات مربوط به اشتغال در استان و شهرستان نیز رفع شود.

وی با اشاره به آغاز آسفالت کشی روستاهای شوشتر از سال گذشته بیان کرد: در بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه، از مجموع روستاهای این سه بخش بیش از ۵۰ روستا آسفالت شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی گفت: امیدواریم تا سه سال آینده تمامی روستاهای شهرستان شوشتر آسفالت شود.

سمالی بابیان اینکه شهرستان شوشتر ۱۰۵روستا دارد اظهارکرد: اعتبار مورد نیاز برای آسفالت ۷۰ روستا این شهرستان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

سمالی یادآورشد: در ادامه هفته دولت نیز بیش از ۱۰۰ برنامه و بیش از ۳۰ پروژه افتتاح خواهد شد. همچنین ۱۰روستا به عنوان پایلوت انتخاب شدند تا بوستان های ورزشی و تفریحی را ایجاد کنیم.

فرماندار شوشتر تاکید کرد: برای پروژه های هفته دولت، بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از منابع امور روستایی هزینه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.