اهواز_استاندار خوزستان گفت: بخش سلامت شهرستان شوشتر در حال جهش و نوسازی خدمات و استانداردهای حوزه سلامت است.

استانداردهای حوزه سلامت شهرستان شوشتر رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران بااشاره به افتتاح مرکز جامع خدمات بهداشتی و درمانی، روستای دره خزینه گفت: چند پروژه خیریه، مرکز «ام.آر.آی» بیمارستان خاتم الانبیا و کلینیک دندانپزشکی سیار و همچنین بلوک های زایمانی بیمارستان الهادی به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا شریعتی افزود: پیشرفت حوزه سلامت شهرستان شوشتر قابل توجه است، هم در بعد نرم افزاری و هم سخت افزاری، امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی پیشرفت های خوبی حاصل شده است که ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

استاندار خوزستان گفت: همکاری امام جمعه شهرستان، مسئولان این شهرستان و خیرین باعث شده که در بخش سلامت شوشتر  جهش و نوسازی خدمات صورت پذیرد و رو به افزایش باشد، به طوری که سطح رفاه در این بخش را به سطح کشوری نزدیک کرده است.
شریعتی ضمن ابراز امیدواری گفت: امید است که این همت و کوشش موجود در منطقه هر چه بیشتر و با جدیت بیشتر دنبال شود، اقدامات اثرگذارتری صورت می گیرد و در آینده نزدیک نیز خدمات بخش سلامت در حوزه بهداشت و درمان را آنگونه که لیاقت مردم ولایتمدار این شهرستان است، افزایش خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.