بجنورد- رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بابیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل ۱۴ قرن شکنجه آزادیخواهان است، گفت: این انقلاب با رشادت‌های شهدای مدافع حرم تداوم می‌یابد.

شهدای مدافع حرم سبب تداوم انقلاب اسلامی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی ظهر شنبه در گردهمایی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل رشادت شهدایی از صدر اسلام تاکنون همچون شیخ نمر و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی است.

حجت‌الاسلام صفایی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ۱۴ قرن زندان رفتن و شکنجه این انسان‌های آزادیخواه حاصل‌شده است.

وی بابیان اینکه سیاست‌گذاری برای نیروهای مسلح از وظایف دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا است، گفت: این امر با اخذ تدابیر مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

وی از بازرسی و مورد ارزیابی قرار گرفتن فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و آموزشی سازمان‌های عقیدتی و سیاسی در نیروهای مسلح به‌صورت سالانه و ارائه گزارش آن به رهبری خبر داد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به نقش امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام(ره) به آنچه اعتقاد داشت عمل می‌کرد و این مهم باعث پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

حجت‌الاسلام صفایی ساده زیستی، فیلسوف بودن امام، مورخ بودن و سیاسی بودن را از دیگر خصوصیات حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: مجموعه این ویژگی‌ها سبب یاری مردم ایران و رسیدن به پیروزی شد.

وی تأکید کرد:  اگر هریک از ما در نظام اسلامی به حد توان خود در مسئولیت‌هایمان مراقب وقت‌شناسی، خوش‌اخلاقی، ساده زیستی باشیم به موفقیت نهایی خواهیم رسید.

وی با اشاره به سفارش امام(ره) در خصوص حفظ وحدت در جامعه اسلامی، گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی باعث شکست و به باد دادن اسلام می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.