اهواز_ فرماندار دشت آزادگان گفت: به مناسبت هفته دولت در  این شهرستان ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد ریال در دشت آزادگان به بهره بردار ی می رسد.

پروژه با اعتباری ۱۶۱ میلیارد ریالی در دشت آزادگان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالرضا سعیدی نیا در مراسم افتتاح بهسازی و تعریض محور شریعتی به روستای هوفل شهرستان دشت آزادگان روز شنبه، اظهار کرد: ۷۳ پروژه به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد ریال که عمده ی این پروژه ها زیرساختی و عمرانی هستند، به بهره برداری می رسند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که ما در سطح شهرستان دشت آزادگان به همت استاندار خوزستان، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی انقلابی در پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان را در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: یک سوم پروژه های استان خوزستان به لحاظ راه و شهرسازی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان هستند که در سطح شهرستان سوسنگرد، هویزه و بستان در حال اجرا هستند.

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: حدود ۵ کیلومتر از محور شریعتی به روستای هوفل را به بهره برداری می رسانیم و قرار است باهمت مسئولان۱۴ و نیم کیلومتر را در نقطه دیگر با حضور استاندار و نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی کنیم.

سعیدی نیا اضافه کرد: مجموعه اعتباری طرح محور شریعتی به سوسنگرد به طول ۲۷ کیلومتر ، ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی گفت: با افتتاح این محور تردد کاروان های راهیان نور و اربعین حسینی تسهیل می یابد و ارتباط چندین روستای مسیر برقرار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.