رشتخوار - فرماندار رشتخوار از افتتاح ۴۹پروژه با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

 دولت ۱۲۶ میلیارد ریال در رشتخوار هزینه کرد

به گزارش قدس آنلاین، خالقداد عرب روز یکشنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رشتخوار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه ما برای هفته دولت در رشتخوار توسعه ارتباط با مردم، شنیدن صدای آنان و حضور در تمامی نقاط جمعیتی شهرستان است.

به گفته وی تاکنون ۸۵ درصد از روستاهای شهرستان بویژه روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مندند.

وی با قدردانی از تلاش های شرکت ملی گاز ایران و خراسان رضوی و رشتخوار در گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان و در خواست برای اتمام پروژه گاز رسانی به روستاهای باقی مانده در بخش جنگل گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت های آن درحوزه های مختلف به هیچ وجه قابل مقایسه با رژیم گذشته نیست.

وی تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم را دو وظیفه اصلی دولت ها دانست و تصریح کرد: خدمت جوهره اصلی نظام جمهوری اسلامی است و درهمین راستا توجه به مناطق محروم و مرزی و رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات از اولویت های دولت است.

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: در طی هفته دولت تاکنون ۳۹ پروژه در بخش های کشاورزی، اداری، آموزشی و خدماتی و... با اعتبار ۱۰۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان ۱۰ پروژه نیز طی روزهای آینده با حضور مردم و مسئولان در حوزه های مختلف با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال کنگ زنی می شود.

شهرستان محروم رشتخوار از توابع خراسان رضوی دارای ۶۵ هزار نفر جمعیت؛ چهار دهستان، دو شهر، ۶۵ روستا است که اکثر مردم کشاورز و دامدار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.