سرپرست شهرداری گفت: تلاش خواهیم کرد تا بدون وقفه در حوزه های مختلف فعالیت کنیم و به صورت روزمره، هر ساعت و ثانیه کارهای شهرداری را دنبال کنیم.

بدون وقفه کارهای شهرداری را دنبال می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی سلیمی در جمع خبرنگاران با بیان این که  امیدوارم این مدت مسولیت بنده کوتاه باشد و دکتر نجفی هر چه سریع تر این سمت را در اختیار بگیرد، گفت: با توجه به اینکه روند صدور حکم شهردار تهران طولانی شد و نمی شد شهرداری بدون سرپرست باشد، قبل از جلسه شورا با من صحبت شد و بنده نیز برای دریافت حکم سرپرستی در صحن شورا حضور پیدا کردم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات احتمالی در شهرداری تهران در زمان تصدی مسئولیتش ابراز داشت: با توجه به اختیاراتی که دارم امکان انتصابات جدید وجود دارد اما سعی می کنم در این زمینه با دکتر نجفی هماهنگ کنم.

سلیمی همچنین درباره احتمال انتصاب او به عنوان یکی از معاونت های شهرداری تهران نیز گفت: هر کاری دکتر نجفی و دوستان در شورای شهر صلاح بدانند و در هر مسولیتی که قرار بگیرم، کوتاهی نخواهم کرد.

همه تلاشم را می کنم تا وقفه ای در ارایه خدمات ایجاد نشود

سلیمی، همچنین طی سخنانی در صحن شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: سال هاست که در شهرداری مشغول به کار هستم و همه تلاشم را می کنم تا وقفه ای در ارایه خدمات ایجاد نشود.

وی ضمن تشکر از پرسنل صدیق و فداکار شهرداری تهران ابراز داشت: امیدوارم اعتماد اعضای شورای شهر را پاس بداریم و با تمام وجود امید مردم شهر تهران را پایدار کنیم تا کارهای اداری و صدور حکم نجفی که از مدیران شایسته نظام هستند انجام شود.

سلیمی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم این امانت را در مدتی که در اختیار من است، پاس بدارم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.