درخلال گزارشات متناقض درباره چگونگی حرکت آمریکا در مذاکرات خاورمیانه، یک شخصیت برجسته آمریکایی یهودی به روزنامه صهیونیستی معاریو گفت که تلاش فعلی دولت ترامپ آخرین تلاش وی برای آغاز مجدد مذاکرات است.

این آخرین تلاش ترامپ برای مذاکرات سازش است

به گزارش قدس آنلاین، مورتون کلاین، رئیس سازمان صهیونیستی آمریکا گفت که سفر کنونی  جارد کوشنر و جیسون گرینبلات، فرستاده‌های آمریکا به خاورمیانه آخرین تلاش  ترامپ برای پیشبرد مذاکرات میان اسرائیل و فلسطینیان است.

کلین که به داشتن روابط نزدیک با دولت ترامپ  مشهور است به نقل از مقامات دولت آمریکا گفت که درصورت عدم موثر بودن مذاکرات این دو نفر ترامپ شکست در مذاکرات را اعلام خواهد کرد. به گفته کلین ترامپ از جدی نگرفتن اظهاراتش مبنی بر قصدش برای دستیابی به یک توافق ناامید شده است.

این درحالی است که و این در حالی است که برخی مسئولان ارشد اقلیت یهودی آمریکا از او خواسته اند به تلاش هایش برای احیای روند مذاکرات سازش ادامه دهد.

روز جمعه گزارشاتی مبنی بر این موضوع منتشر شد که فلسطینی‌ها از جلسه بین کوشنر و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ناامید شده‌اند، زیرا فرستاده آمریکا حتی نتوانسته راه‌حل دو دولت که هدف ارجح مذاکرات بود را مطرح کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.