فراخوان «بیست و نهمین دوسالانه بین‌المللی کارتون تولنتینو ایتالیا»، «بیست و هشتمین جشنواره کارتون اولنس کارتوناله بلژیک» و «سومین مسابقه بین‌الملی کارتون استونی» منتشر شد.

انتشار فراخوان جشنواره‌های کارتون ایتالیا، استونی و بلژیک

 به گزارش قدس آنلاین، بیست و نهمین دوسالانه بین‌المللی کارتون تولنتینو ایتالیا در دو بخش کارتون با موضوع «صداقت» و کاریکاتور با موضوع «شخصیت‌های برجسته» منتشر شده و مهلت ارسال آثار تا ۲۷ شهریور است.

در بخش کارتون به نفر اول ۲۵۰۰ یورو، نفر دوم ۱۰۰۰ یورو و نفر سوم ۵۰۰ یورو اهدا می‌شود. اما بخش کاریکاتور فقط یک برگزیده دارد که جایزه ۲۰۰۰ یورویی را از آن خود می‌کند.

طبق اعلام ایران کارتون، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوسالانه باید به نشانی www.biennaleumorismo.it/en مراجعه کنند.

بیست و هشتمین جشنواره سالانه کارتون «اولنس کارتوناله» بلژیک هم در دو بخش جوانان (تا ۱۵ سال) و بزرگسالان (۱۶ سال به بالا) منتشر شده است.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را با موضوع اصلی «کشاورزی» و موضوع ویژه «حقوق بشر» حداکثر تا ۲۱ شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. هر نفر حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر برای هر موضوع است.

در بخش بزرگسالان به نفر اول ۱۵۰۰ یورو، نفر دوم ۷۰۰ یورو، نفر سوم ۴۰۰ یورو و نفر چهارم ۳۰۰ یورو اهدا می‌شود. اما بخش جوان از جوایز ۲۰۰ یورو، ۱۷۵ یورو، ۱۵۰ یورو و ۱۰۰ یورویی برای نفرات اول تا چهارم برخوردار است.

جایزه ویژه موضوع حقوق بشر هم ۳۵۰ یورو در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به نشانی www.olensekartoenale.be مراجعه کنند.

سومین مسابقه بین‌الملی کارتون استونی به موضوع یکصدمین سال استقلال این کشور اختصاص دارد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید آثار خود را حداکثر تا ۲۶ شهریور ارسال کنند. هر نفر حداکثر مجاز به ارسال ۵ اثر برای هر موضوع است.

به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۷۰۰ یورو، ۵۰۰ یورو و ۳۰۰ یورو اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به نشانی www.eestihuumor.ee مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.