قوچان- آیین افتتاح ۱۱ پروژه خدماتی و زیربنایی شامل گازرسانی به چهار روستا، افتتاح مجتمع گردشگری و اقامتی، نیروگاه برق، پایگاه خدمات بهداشتی و طرح‌های هادی روستایی با حضور قائم‌مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

افتتاح ۱۱ پروژه خدماتی و زیربنایی در قوچان با حضور قائم‌مقام وزیر کشور

به گزارش قدس آنلاین، آئین افتتاح ۱۱ پروژه زیربنایی، خدماتی، بهداشتی و گردشگری با اعتباری بالغ‌بر ۱۶۸ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال ظهر امروز با حضور تقی رستم وندی قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، سید کمال‌الدین حسینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی، علیرضا قامتی فرماندار، هادی شوشتری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و شهرستانی در قوچان برگزار شد.

در این مراسم پروژه گازرسانی به چهار روستای منطقه غرب این شهرستان شامل جرتوده، قره‌شاهوردی، داغیان و گزل‌آباد بااعتباری بالغ‌بر ۴۲ میلیارد ریال، مجتمع گردشگری و تفریحی ثمین در منطقه پری‌آباد بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال و سه طرح هادی و آسفالت معابر روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در روستاهای فرخان علیا، قاسم‌آباد، چنبر غربال و هی‌هی در حوزه روستایی به بهره‌برداری رسید.

همچنین پایگاه خدمات سلامت شهری در منطقه فرهنگیان سه این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در حوزه زیربنایی و تجهیزات به بهره‌برداری رسید که همزمان شش منطقه شهری و روستایی نیز در این زمینه افتتاح می‌شود تا ۹ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات بهداشتی و سلامتی استفاده کنند.

فاز اول پروژه نیروگاه هفت مگاواتی با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان که توسط بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات سرمایه‌گذاری شده بود به بهره‌برداری رسید و کلنگ اجرای فاز دوم این نیروگاه نیز به زمین زده شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.