بجستان- فرماندار بجستان گفت: شورا ها باید جلب رضایت حداکثری را ملاک کار خود قرار داده و بدور از سیاسی کاری و سیاسی بازی و حاشیه کاری برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

شوراهای شهر جلب رضایت حداکثری را محور کار قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهرداران و شوراهای جدید و قدیم شهرهای یونسی و بجستان در جمع مسئولان و معتمدین شهرستان گفت: عملکرد هر شخص احتیاج به بیان ندارد و مردم خودشان عملکرد ما را رصد می کنند لذا باید شوراها تلاش کنند که چهار سال آینده پر رونق تر از چهار سال گذشته باشد.

ابراهیمی با قدردانی از تلاش شوراهای دوره چهارم در چهار سال گذشته گفت: عملکرد منصفانه را می پذیریم و به دیده منت قبول داریم هر چند که کوتاهی ها و قصور خودمان را نیز می دانیم ولی باید مردم بپذیرند که با محدودیتهایی مواجه هستیم که مارا در برخی موارد کم توان کرده است.

وی خطاب به شوراهای دوره پنجم گفت: آنچه که موجب تعادل می شود وحدت و همبستگی و یک صدایی شهرستان می باشد و زمانی همه مسئولین نیز موفق خواهند بود که بر آیند عملکردی شان جهت مثبت داشته باشد و همه در جهت تقویت شهرستان نیز حرکت کنند.

ابراهیمی افزود:همه مردم پای خواسته هایشان اگر همراه با مسئولان باشندمی توانند پیشرفت بیاورندو البته هیچ مسئولی نمی خواهدکه مردم بگویند آدم بدی بوده ضمن اینکه مسئولان بالادستی دارند و سیستمهای مختلف بر کارشان نظارت دارد.

فرماندار بجستان با تاکید براینکه نظر همه افراد محترم است و اختلاف نظرها نیز سازنده و باید به آن توجه شود گفت:تنها رای بیشتر می تواند کار کند در شورا و چه خوب است که هم نظر بوده و وحدت رویه داشته باشیم و با راهکارهای قانونی کار مان را ادامه دهیم و از سیاسی بازی و سیاسی کاری بپر هیزیم زیرا عامه مردم به دنبال این هستند که مسئولشان به نفع عموم کاری صادقانه انجام دهد.

وی گفت: میل شخصی اگر ملاک عملکرد قرار گرفت آن موقع فاجعه است و باید با میل اکثریت جامعه کار کنیم و من با ۹ سال مدیریت سیاسی که داشته ام رویکرد سیاسی را محور کا رخودم قرار نداده ام و به همین جهت همیشه سر بلند بوده ام زیرا محور عملکردم خواسته عموم بوده و هم روستایی و هم شهری را دیده ام زیرا جلب رضایت حد اکثری دعای خیر مردم را به همراه داشته و خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد همه دولت مردان در دوره های مختلف و قدر دانی از تلاش همه آنان گفت: در شهرستان بجستان در دولت گذشته ۱۹۰۰ فقره وام ازدواج با مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان تقدیم شهروندان بجستانی شده است و در حوزه مشاغل خرد نیز ۵۶۰ بانو فقط به قالی بافی مشغول شدند و بیش از چهار هزار متر مربع فرش به فروش رسید و برای هر خانوار بیش از ۸۰۰ هزار تومان در آمد زایی داشته است.

ابراهیمی با اشاره به برخی دیگر از کارهای انجام شده در شهرستان از شوراهای جدید خواست به دنبال حاشیه سازی ها نباشند بلکه وقت را صرف رفع حاشیه سازی ها کرده و فضا را به سمتی ببرند که اقبال مردم در آن باشدو از ظرفیتها و تجربیات دیگران استفاده کنندو ضمن اینکه قول ووعده و وعید به مردم ندهند وعده ها را با توجه به امکانات بدهند و از این فضای همدلی و یکرنگی که در شهرستان حاکم شده کمال استفاده کنند.

 و ی گفت: مردم من را نیز به عنوان خدمتگذاری که آمده به کمکشان با امکانات خودشان همراهی و همدلی کنند.
 
در پایان شهر دار بجستان با ارائه خدمات خود در طول دوره خدمت ۵ ساله از همراهی مردم و مسئولان شهرستان قدردانی کرده و مسئولان شوراهای شهر های یونسی و بجستان نیز ضمن بیان برخی از کار های انجام شده وحدت و یگانگی را رمز موفقیت و پیشرفت در شهرستان اعلام کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.