اصفهان- مسؤل بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه رمز موفقیت در این جبهه تربیت انقلابی دانش آموزان است، گفت: مدرسه محل حضور آینده سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است.

رمز موفقیت در جنگ نرم تربیت دانش آموزان انقلابی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد ادیب در مراسم افتتاحیه یاوران ولایت اظهار کرد: اردوی یاوران ولایت اردوی تشکیلاتی بزگترین تشکل دانش آموزی است، در این اردو دانش آموزان با مهارت های تشکیلاتی و کار در سازمان بسیج آشنا می شوند و توانمندی های مدیریتی و فرماندهی خود را ارتقا میدهند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان در این دوره ها مبانی دینی، اعتقادی و بصیرتی خود را تقویت می کنند و آماده میشوند با شروع سال تحصیلی در میدان فعالیت های علمی، فرهنگی و جهادی به عنوان یک جوان مومن انقلابی در خط ولایت ایفای نقش کنند.
مسؤل بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه مدرسه محل حضور آینده سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است تصریح کرد: رمز موفقیت در این جبهه تربیت انقلابی دانش آموزان است.
وی ادامه داد: در استان  اصفهان ۵ هزار نفر از اعضای شورای واحد های مقاومت به صورت غیر متمرکز و یکهزار نفر به عنوان فرماندهان واحدهای پیشگام به صورت متمرکز در اردوی تشکیلاتی  یاوران ولایت شرکت میکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.