فوق تخصص زانو و جراح بهداد سلیمی درباره وضعیت زانو رستمی قهرمان المپیک ریو دسته ۸۵ کیلوگرم، گفت: تاندون پای رستمی تا حدودی دچار تورم و گرفتگی شده بود که با انجام کار درمانی به زودی مرتفع می‌شود و مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا ندارد.

تشریح آخرین وضعیت جسمانی کیانوش رستمی و بهداد سلیمی

به گزارش قدس آنلاین، سهراب کیهانی اظهار کرد: کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌بردار المپیک ریو چند روز پیش برای رفع مشکل زانویش که دچار التهاب شده بود، به من مراجعه کرد که با معالجه زانویش متوجه شدم که تاندون زانوی او دچار گرفتگی و التهاب شده است که با انجام کار درمانی مشکل برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداری که آذر ماه در آمریکا برگزار می‌شود، رستمی ندارد، خاطر نشان کرد: تاندون پای کیانوش رستمی باید تحت کنترل قرار بگیرد تا با انجام کارهای درمانی و فیزیوتراپی برای مسابقات جهانی آمریکا او را آماده کنیم. البته در حال‌ حاضر نیز مشکل خاصی ندارد، اما برای آماده سازی بهتر او جهت شرکت در مسابقات جهانی باید تاندون آسیب دیده تحت کنترل و مراقبت قرار بگیرد.

به نقل از ایسنا، کیهانی در پایان همچنین درباره وضعیت زانوی بهداد سلیمی پس از انجام عمل جراحی به منظور بازسازی رباط صلیبی قدامی او، گفت‌: نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و تمرینات خود را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد. البته الان نیاز نیست که به آمادگی بالا برسد و در روز مسابقه باید از شرایط آمادگی مطلوب برخوردار باشد. به‌ هر حال وضعیت زانوی بهداد نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و مشکل خاصی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.