یزد- آیین اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی کتابخانه‌های عمومی اتابکی و حضرت زهرا(س) یزد با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد برگزار شد.

اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که اعضای کتابخانه و خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند، حامد عطارها، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تشکر از مسئولان و کتابداران این دو کتابخانه به دلیل برگزاری موفق کلاس‌های اوقات فراغت، گفت: امیدواریم چنین برنامه‌هایی که با هدف جذب مخاطبان به کتابخانه صورت می‌گیرد، به صورت مستمر ادامه یابد.

محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز با بیان اینکه کتابداران و والدین اعضا در ایجاد عادت مطالعه در کودکان و نوجوانان نقش اساسی دارند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما تحقق چنین امری است و با همت و پشتکاری که در مسئولان و کتابداران وجود دارد و همچنین با همکاری و همفکری خانواده‌ها، می‌توان کودکان و نوجوانان را به سوی کتابخوانی سوق داد.

مهدیه‌السادات حسینی مطلق، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در سخنانی کوتاه گفت: اجرای برنامه‌های مفید برای اوقات فراغت کودکان و نوجوان در راستای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و این برنامه‌ها به توسعه فعالیت‌های بخش کودک و ترویج عادت مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، کمک می‌کند.

گفتنی است، کلاس‌های ائقات فراغت تابستانی با محورهای آموزش قرآن، شعر، قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی و نمایش خلاق در مدت ۲ ماه در بخش کودک این دو کتابخانه‌های برگزار شد و کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه، استقبال خوبی از این کلاس‌ها به عمل آوردند.

در پایان این مراسم که در بخش کودک کتابخانه‌های اتابکی و حضرت زهرا(س) برگزار شد، با اهدای جوایزی از مربیان و اعضای برگزیده این کلاس‌ها تقدیر شد و حاضران از نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت این دو کتابخانه دیدن کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.