بیرجند-نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جای جای طبس و خراسان جنوبی برکت وجود آستان قدس را می بینم گفت: آستان قدس رضوی کارهای خوبی در استان انجام داده است.

آستان قدس رضوی اقدامات موثری در خراسان جنوبی انجام داده است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی به نمایندگی از مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در دیدار آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس با نماینده ولی فقیه در استان خواستار نگاه ویژه بخش اقتصادی آستان قدس رضوی  به این استان شد و اظهار داشت: از آستان قدس رضوی به ویژه بخش اقتصادی می خواهیم به منظور ایجاد یک صنعت در هر شهرستان رابررسی، تا ارمغان آستان قدس و وجود پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در جای جای طبس و استان برکت وجود آستان قدس را می بینم گفت: آستان قدس کارهای خوبی در استان انجام داده که با وجود شما بهره وری آن بالا رفته و تمام مسائل روبه پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه مردم این استان محروم هستند و نمی توانند از تسهیلات استفاده کنند اظهارداشت: تعدا افرادی که در استان درخواست تسهیلات دارند خیلی کم است و از آستان قدس رضوی درخواست می کنیم دراین خصوص ورود پیدا کند و در صندوق توسعه ملی هم ما نمایندگان استان  پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جا برای کار کردن در استان وجود دارد که موضوع اصلی آب است و به هر ترتیبی که می توانید کمک کنید.

امیرحسنخانی افزود: بسیاری از روستاهای استان حتی روستاهای بیرجند آب آشامیدنی ندارند که خدا را شکر شما تقریبا به تمام روستاهای استان سفر کردید و در جریان هستید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.