ایلام- به منظور تأمین آب زائران اربعین حسینی کلنگ حفر دو حلقه چاه آب در پایانه مرزی مهران و ۱۲ کیلومتر خط انتقال آن به زمین زده شد.

کلنگ حفر دو چاه آب پایانه مرزی مهران به زمین زده شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه در صدد هستیم تا قبل از آغاز کنگره اربعین از این چاه ها و خط انتقال آن به بهره برداری برسد، گفت: با بهره برداری از آنها آب مورد نیاز مواکب، سرویس های بهداشتی  و سایر کاربریهای موجود تامین می شود .

داراب بیرنوندی با اشاره به اینکه حفر این دو حلقه چاه و خط انتقال آن به منظور خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات به زمین زده شد، اظهارداشت: برای حفر، آزمایش پمپاژ، لوله گذاری، تهیه و نصب تجهیزات، نیرو رسانی، ساختمان چاه و اجرای خط انتقال اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال مورد نیاز است.

استاندار ایلام نیز در جریان کلنگ زنی این چاه ها با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در راستای تامین آب پایانه مرزی مهران نیز گفت: تامین آب شرب و بهداشتی برای جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات کار بسیار مهمی است که همه ما برای این مهم باید تلاش نماییم.

محمدرضا مروارید افزود: استانداری ایلام و مدیران ارشد استان دغدغه تامین آب شرب و بهداشتی مردم استان را دارند و از هرگونه کمک و حمایتی دریغ نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.