کرمان - عباس آخوندی صبح دوشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، برای سفر یکروزه وارد کرمان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی وارد استان کرمان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس آخوندی صبح دوشنبه به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی وارد استان کرمان شد و در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال رسمی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
بازدید از پروژه باند دوم فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان کرمان، افتتاح باند دوم  بزرگراه کرمان –بم، شرکت در شورای اداری استان و حضور در جلسه ستاد باز آفرینی از برنامه‌های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان است.

افتتاح ۲۰ کیلومتر از باند دوم محور راور - دیهوک

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۲۰ کیلومتر از باند دوم محور راور به سمت دیهوک افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۹۵ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: محور کرمان، راور و دیهوک به طول بیش از ۳۳۰ کیلومتر یک محور سنگین ترافیکی و ترانزیتی است که حدود ۱۹۵ کیلومتر از آن در استان کرمان واقع شده است.

محمدمهدی بلوردی افزود: طرح دو بانده شدن این محور از سال ۹۲ آغاز شده و تاکنون از ۹۵ کیلومتر مرز کرمان به سمت دیهوک ۴۰ کیلومتر آن دوبانده شده است.

وی اعتبار اجرای کل این طرح را ۲۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال ۵ میلیارد تومان آن  اختصاص یافته است.

بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان وزیر راه و شهر سازی عصر امروز از باغ تاریخی فتح آباد بازدید، در جسله شورای اداری و جلسه بازآفرینی استان نیز شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.