شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بودجه عمرانی در حوزه گلزار شهدا استان ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته است.

بودجه عمرانی گلزار شهدا در چهارمحال و بختیاری ۴۷ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بودجه عمرانی در حوزه گلزار شهدا ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته این در حالی است که متوسط کشور ۱۰ درصد می‌باشد.

وی در ادامه افزود: دولت در راستای ایجاد اشتغال در سطح کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان تخصیص داده که از این میزان ۴ و یک دهم درصد سهم چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با راه اندازی تولید پوشاک انبوه هاکوپیان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان زمینه ایجاد اشتغال را برای دو هزار نفر فراهم می‌کند.

سلیمانی دشتکی افزود: در دولت یازدهم ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده که این نشان دهنده اقدامات مطلوب دولت و تلاش مسئولین می باشد.

وی تاکید کرد: امسال در هفته دولت ۳۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان و حدود ۵۰ پروژه به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری اظهار داشت: نرخ بیکاری در استان به سبب رشد نرخ مشارکت ۲۰.۲ درصد می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.