بیرجند-تولیت آستان قدس رضوی گفت: کار اقتصادی در استان خراسان جنوبی حرکتی جهشی نیاز دارد و با شیب ملایم قابل حل نیست.

کار اقتصادی در استان خراسان جنوبی حرکتی جهشی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: کشور ما در برطرف کردن مشکلات، امروز در نظام پولی و اقتصادی بسیار توانمند است.

وی با بیان اینکه تولید ثروت و سرمایه در کشور باید به عنوان یک ارزش تلقی شود تصریح کرد: در تولید ثروت نباید هیچ حدی را بشناسیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: باتوجه به خشکسالی های چندساله در خراسان جنوبی باید راه برون رفت از مشکلات شناسایی شود.

آیت الله رئیسی یادآور شد: کار اقتصادی در استان خراسان جنوبی حرکتی جهشی نیاز دارد و با شیب ملایم قابل حل نیست.

وی با بیان اینکه در نظام بودجه ریزی استان باید اقدامی جهشی انجام شود افزود: اگر این امر در استان صورت گیرد، اقدامات خوبی انجام می شود زیرا این مهم می تواند موجب شکل گیری شرایط متفاوت و خوبی در استان باشد.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: در حال حاضر چهره استان خراسان جنوبی نسبت به گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است اما هنوز با وضع مطلوب فاصله زیادی دارد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروزه دغدغه محرومین دغدغه نظام و مسئولین نظام است بیان کرد: مدیران و مسئولان باید توجه به اینکه کار متفاوتی در استان انجام شود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمترین رقم جرم و جنایت در کشور مربوط به استان خراسان جنوبی است اظهار داشت:  نقش اصلی این مهم مربوط به فرهنگ و اعتقادات دینی مردم است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروزه با مردمی سر و کار داریم که به لحاظ اعتقاد انسان های مخلص و به لحاظ  توانایی انسان هایی محروم هستند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم بزرگترین افتخارات برای مدیران است و این امر به توسعه مدیریت افراد کمک می کند همچنین تداوم اعتماد مردم، نیازمند داشتن نظام کنترلی قوی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کارآمد ترین نظام کنترلی، خود کنترلی است افزود: همچنین مردم باوری در پرتو خداباوری است.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه باید در مدیریت اسلامی و فرهنگی دینی مردم را دوست داشته باشیم گفت: نگاه به مردم باید به عنوان ولی نعمت باشد و این امر تنها در شعار خلاصه نشود.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: طرح ها و پروژه ها باید از جزمیت علمی برخوردار باشد و با نگاه به آینده و دور اندیشی می توان گام های موثری در جهت توسعه کشور برداشت.

وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی در محرومیت زدایی با دستگاه های مختلف همکاری های بسیار خوبی را دارد گفت: با نگاه های مختلف نمی توان مشکلات جامعه را برطرف کرد بلکه مسائل باید با عزم جدی و اتحاد بین مردم و مسئولین برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.