بجنورد- وزیر آموزش و پرورش گفت: در بسیاری از پروژه ها شاهد مشارکت خوب بخش غیر دولتی هستیم و سیاست جدی دولت کاهش تصدی گری است.

کاهش تصدی گری سیاست جدی دولت است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد بطحائی صبح سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در بجنورد اظهار کرد: رسیدن به نرخ رشد هشت درصد در توسعه و ایجاد یک میلیون شغل بدون مشارکت بخش غیردولتی امکان پذیر نیست، بنابراین در اجرای پروژه ها نیازمند مشارکت بخش غیر دولتی هستیم.

بطحائی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر بنای توسعه هر جامعه است و بدون آن جامعه به توسعه یافتگی نمی رسد، افزود: در برخی موارد گفته می شود باید مختصات جامعه فردا را از وضعیت آموزش و پرورش امروز پیش بینی کرد.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۷۰۰ شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش، گفت: این سازمان تلاش می کند تا بتواند زمینه اشتغال به عنوان مهمترین و اولویت دار ترین سیاست دولت دوازدهم را در برنامه های آموزشی خود ایجاد کند.

استاندارخراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: امیدواریم با سفر وزیر آموزش و پرورش به استان تعامل با بدنه این وزارتخانه بیش از پیش افزایش یابد.

محمد رضا صالحی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات زیرساختی و مدارس زلزله زده و مسائل کلان دیگر در استان با رایزنی های لازم مشکلات مرتفع شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.