تولیت آستان قدس رضوی(ع) با بیان اینکه مسئله اول کشور موضوع اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان است، گفت: امروز باید تلاش مسئولان در جهت رونق کسب و کار و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

مسئله اول کشور بهبود معیشت مردم و اشتغال جوانان است/ "فقر و مشکلات معیشتی" زیبنده نظام اسلامی نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت امام باقر(ع) که در مهدیه سربیشه برگزار شد در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: تبیین و عبودیت انسان را آزاد می‌کند و رمز خروش شجاعانه و ایستادگی امام راحل و رهبر انقلاب در برابر مستکبران این است که این شخصیت‌ها از هر بند و تعلقی آزاد بودند و همگی بندگان خدا هستند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان شیاطین نتوانستند شهدا را تطمیع کنند و آنها جان خود را برای رضای پروردگار و حفظ ارزش‌های الهی نثار کردند، افزود: شهید حججی و همه شهدایی که کوچه‌های این مرز و بوم به نام آنها مزین است آزادمردانی بودند که خود را از بندهای شیطان و تمایلات نفسانی آزاد کردند.

تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: تهاجم گسترده دشمن به دین، جهاد، فرهنگ، ایثار و شهادت و ارزش‌های الهی به آن سبب شده است که مستکبران از قدرت آگاهی‌بخشی این ارزش‌ها در جامعه اسلامی آگاه شده‌اند.

رئیسی افزود: امروز مسئله اول کشور موضوع اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان است و مسئولان باید برای مغتنم شمردن فرصت خدمت‌رسانی به مردم از این فرصت استفاده کرده و خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام تلاش مسئولان با کمک دیگر آحاد مردم باید در جهت رونق کسب و کار و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد چون فقر و مشکلات معیشتی مردم  به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی ما نیست.

رئیسی افزود: در حوزه گره‌گشایی مشکلات مردم همه مسئولان باید به‌دور از هرگونه جناح سیاسی با انسجام و اتحاد برای خدمت به مردم تلاش کنند همچنین تمام آحاد مردم با کمک مسئولان باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار در کشور همکاری و تلاش کنند.

وی با یادآوری اینکه پیشرفت کشور در گروی روحیه جهادی و انقلابی مردم است اظهار داشت: اگر روحیه جهادی سست شد آنگاه پیشرفت در عرصه‌های مختلف متوقف می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی تدین و ارزشمداری ملت ایران را سرمایه‌ای عظیم برای کشور خواند و گفت: شعارهای بشردوستانه و اقدامات غرب در کمک به کشورهای آفریقایی با هدف تحقق منافعشان است اما در آموزه‌های اسلام و سیره زندگی معصومین(ع) توجه به دیگران تنها برای رضای خدا بوده نه کسب منافع بیشتر و یا جلب توجه دیگران.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.