یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: طنین بانک توحید، اقامه نمازجماعت و برافراشتن پرچم عزای حضرت سید الشهدا(ع) ازجمله برنامه های مدارس در ظهر اولین روز سال تحصیلی است.

همزمان با بازگشایی مدارس همایش «احلی من العسل» در یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد شیرزاد در دیدار اعضای ستاد پروژه مهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: با توجه به تقارن مناسبت ها از جمله هفته دفاع مقدس ، آغاز ماه محرم و آغاز سال تحصیلی برنامه های مختلفی برای بازگشایی مدارس درنظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد افزود: طنین بانک توحید، اقامه نمازجماعت و برافراشتن پرچم عزای حضرت سید الشهدا (ع) ازجمله برنامه‌های مدارس در ظهر اولین روز سال تحصیلی است و دانش‌آموزان همزمان با طنین آوای توحیدی اذان، اولین نمازجماعت مدرسه را به جماعت اقامه می‌کنند و سپس دانش آموزان درآیین برافراشتن پرچم عزای حضرت سید الشهدا علیه السلام شرکت خواهند کرد .

شیرزاد در ادامه به انجام هماهنگی‌های لازم برای تامین ائمه جمات مدارس با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: کار آماده‌سازی نمازخانه‌ها، انجام تعمیرات، تامین فرش نمازخانه  و فراهم آوردن زمینه حضور مبلغین در مراسم مدارس فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد افزود: اجرای طرح یادآوران امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش «احلی من العسل» و تجمع هیات‌های دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزی در آغاز سال تحصیلی است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان یزدی درکنار تلاش علمی، همواره در مسائل تربیتی، پرورشی و فرهنگی نیز خوش درخشیدند و کسب ۲۱ رتبه ممتاز کشوری درامورقرآن، عترت و نماز نمونه‌ای از این درخشش است.

شیرزاد اعزام ۵۰۰ دانش آموز به اردوهای علوی با حمایت دفتر مقام معظم رهبری، اعزام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفراز دانش آموزان به اردوی راهیان نور با همکاری سپاه الغدیر و اجرای موفق طرح‌های مهدی یاوران را ازدیگر برنامه‌های موفق دراین راستا برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.