کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه دوران نوجوانی را دورانی بسیار مهم و سرشار از استعداد و توانایی دانست و گفت: دانش‌آموزان ایرانی باید با فضای علم، دانش و سبک زندگی اسلامی رشد و نمو پیدا کنند.

دانش‌آموزان ایرانی باید با سبک زندگی اسلامی رشد و نمو پیدا کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر سه شنبه دار با دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی شهر کرمانشاه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: مهمترین کار امام باقر(ع) کار فرهنگی و بصیرت‌افزایی در بین مردم بود و باید زندگی این امام همام را الگوی خود قرار دهیم که در عمر با برکت خود شاگردان فراوانی را تربیت کرد و بیش از 30 هزار حدیث و روایت از ایشان نقل شده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری همواره بر کسب علم، آگاهی و بصیرت‌افزایی تاکید دارند و همه ما وظیفه داریم زمان و موقعیت خود را بشناسیم و همواره آماده مقابله با تهاجمات دشمن باشیم. 

وی افزود: علم و دانش برای انسان قدرت و توانایی می‌آورد و شما آینده‌سازان این مملکت باید با کسب علم و دانش و به کارگیری آن در زمینه‌های مختلف بر اقتدار کشور بیافزائید. 

علما دوران نوجوانی را دورانی بسیار مهم و سرشار از استعداد و توانایی توصیف کرد و افزود: دانش‌ آموزان ایرانی باید با فضای علم، دانش و سبک زندگی اسلامی رشد و نمو پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) علم و آگاهی را از متن اسلام و قرآن استخراج کرد و با تفکر اسلامی و پشتوانه اسلام در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاد و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.