کرمان - شماری از فرماندهان و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش ظهر سه شنبه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند.

فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش با امام جمعه کرمان دیدار کردند

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این دیدار حفظ کشور در همه ابعاد را از واجبات بر شمرد و گفت: جنگ تحمیلی بر خلاف خساراتهایی که به کشور وارد کرد، برکاتی همچون آمادگی و پیشرفت کشور در بعد امنیتی و نظامی را دربر داشت.

آیت الله جعفری با اشاره به دشمنیهای استکبار و بویژه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: خدا را شاکریم که ایران اسلامی به حدی از توان دفاعی ونظامی رسیده که دشمنان ان جرات سخن گفتن از حمله نظامی را ندارند.

امام جمعه کرمان با توجه به نقش پدافند هوایی در تامین امنیت فضای جمهوری اسلامی افزود: با رشادت و تلاش کارکنان پدافند هوایی امروزه میلیونها پرواز داخلی و خارجی از آسمان ایران اسلامی با امنیت مثال زدنی عبور می کنند.

جانشین قرار گاه منطقه ای جنوبشرق ارتش نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای پدافند هوایی مستقر در کرمان گفت: ماموریت پدافند هوایی ارتش حفاظت وحراست از امنیت آسمان کشور است.

 امیر امیری به پیشرفتهای ارتش جمهوری اسلامی در زمینه تجهیزات دفاعی و پدافندی اشاره کرد و افزود: با تاسی ازدستورات فرمانده معظم کل قوا امروزه پیشرفتهای ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.