کرمانشاه- مسئولین ارشد استان کرمانشاه با عیادت از جهادگران حادثه دیده ، حادثه اخیر گیلانغرب ، قدرشناسی خود و مردم استان را از گروه‌های جهادی محرومیت زدایی اعلام کردند.

قدرشناسی مسئولین کرمانشاهی از جهادگران محرومیت زدایی

به گزارش قدس آنلاین، ۴ شهریور ماه جاری اعضای یک گروه اردوی جهادی که برای خدمت رسانی به یکی از محروم ترین مناطق غرب کشور به روستای ویژه نان گیلانغرب اعزام شده بودند، دچار سانحه شدند و از ۱۶ حادثه دیده ۲ نفر در دم جان باخته  مابقی به مراکز درمانی برای درمان منتقل شدند.

در طول حضور این مصدومین در مراکز درمانی استان کرمانشاه، جمعی از مسئولین استانی با حضور در محل مداوای این جهادگران از آنان عیادت و مراتب قدرشناسی خود و مردم استان از آنان را اعلام کردند.

حضرت آیت الله مصطفی علماء، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اولین عیادت کننده ااز حادثه دیدگان گروه جهادی بود و در این دیدار پیگیر تسریع در روند رسیدگی به درمان این عزیزان شد.

مهندس رضا رحیمی ، معاون اقتصادی استاندار نیز از مجروحان اردوهای جهادی ویژنان گیلانغرب در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه عیادت و از آنان دلجویی کرد.

آیت الله محمدی عراقی، نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان  رهبری نیز دیگر عیادت کننده از این عزیزان بود.

شهرام لرستانی،معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه نیز به نمایندگی از ریاست کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه در معیت آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری از مجروحان اردوهای جهادی ویژنان گیلانغرب در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه عیادت کرد و از نحوه مداوای این عزیزان مطلع شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.