شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در هفته دولت حدود ۳۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در این استان پروژه افتتاح شد.

۳۶۶ پروژه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت گذشته اقدامات مطلوبی در بخش های مختلف در چهارمحال و بختیاری انجام شد اظهار داشت: به منظور توسعه و تکمیل بیمارستان لردگان ۱.۴ دهم میلیارد در دولت دهم و در دولت یازدهم ۱۹ میلیارد تومان و همچنین برای احداث بیمارستان بروجن در دولت قبل پنج میلیارد و در دولت گذشته ۴۵ میلیارد تومان هزینه شد.

وی در ادامه افزود: برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در دولت دهم و ۳۱ میلیارد تومان در دولت گذشته به این پروژه تخصیص داده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷۶ میلیارد در دولت یازدهم گاز رسانی به مناطق محروم و صعب العبور انجام و ۹۵ درصد از استان تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته اند.

سلیمانی با اشاره به خدمات برق رسانی در دولت یازدهم خاطر نشان کرد: به منظور توسعه برق برای گسترش صنایع با مشکلات تامین زیر ساخت های برق مواجه شدیم و با احداث دو پست ۴۰۰ کیلوولت در لردگان و فرادنبه و شش پست ۶۳ کیلوولت و ۱۸ فیدر ۲۰ کیلوولت مشکل برق در استان برطرف شده است.

وی افزود: امسال در هفته دولت حدود ۳۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان در این استان پروژه افتتاح و حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.