بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی گفت:پایین‌ترین جرم و جنایات مربوط به خراسان جنوبی است که این پایین بودن آمار جرم در این منطقه به فرهنگ غنی مردم بر می‌گردد و باید این سرمایه بزرگ حفظ شود.

پایین‌ترین  جرم و جنایات مربوط به خراسان جنوبی است

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رئیسی ظهر سه شنبه درسالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان نهبندان درجمع پرشور مردم ولایتمدار جنوبی ترین منطقه خراسان جنوبی افزود:انسجام و اتحاد در میان مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم باید ایجاد شودو مسئولان با همدلی و تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی به سفر پرخیر وبرکت مقام معظم رهبری به این خطه از کشور اشاره کرد واظهار داشت: مقام معظم رهبری برای اینکه توجه مسئولان به شهرستان نهبندان را جلب کنند سفر به این شهرستان داشته‌اند و مسئولان، فرماندار و کسانی که در این خطه حاضرند به ویژه مرزبانی مردم این منطقه که مجاهدت‌های آنها قابل تقدیر است باید همت مضاعفی داشته باشند.

وی یادآورشد:همه مسئولان باید با تمام وجود تلاش کنند تا مشکلات مردم برطرف شود و مردم بتوانند زندگی راحت‌تری داشته باشند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : دوستانی را به شهرستان نهبندان فرستادیم تا تحقیقاتی انجام پذیرد که برای مردم نهبندان سود و منفعت داشته باشد و در حوزه‌های مختلف درمانی، فرهنگی کارگشا بوده و مرکزی برای اندیشه جوانان باشد.

آیت آلله رئیسی  گفت: آستان قدس رضوی احداث مجتمعی فرهنگی با ظرفیت‌های متعدد و کاربردهای فراوان که متعلق به امام محمد باقر(ع) درسالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان آغازکرد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:امروز دانشگاه‌های بزرگ عالم، مراکز بزرگ تحقیقاتی و پژوهشی و بهترین دانشمندان باید در برابر  مکتب امام محمد باقر(ع) زانو بزنند چون ایشان در این زمینه الگو و اسوه هستند.

وی با بیان اینکه جوامع و رسانه‌های غربی منتظرند تا به جوانان ما الگو معرفی کنند افزود: در وجود انسان الگوپذیری وجود دارد و امروز شهدای عالی قدر بهترین الگو برای ما هستند چون آنها پیشتازانی بوده که هم الگو داشته و هم خود الگو شدند.

وی با بیان اینکه شهدا دانش آموختگان مکتب امام باقر(ع)   بودند گفت: در نهبندان به برکت خون شهدا کارهای زیادی انجام شده که چهره شهر و روستا و جاده متفاوت شده است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه آنچه از درخواست و مشکلات مردم می‌دانیم همان چیزی است که در سخنان مقام معظم رهبری متبلور شده است افزود: رهبر معظم انقلاب پرچمدار و فرمانده هستند و پشتوانه اصلی قدرت پادگان‌ها مردم هستند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای اینکه توجه مسئولان به شهرستان نهبندان را جلب کنند سفر به این شهرستان داشته‌اند و مسئولان، فرماندار و کسانی که در این خطه حاضرند به ویژه مرزبانی مردم این منطقه که مجاهدت‌های آنها قابل تقدیر است باید همت مضاعفی داشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری الگوی ما در بصیرت هستند گفت: بنیه دفاعی کشور برای جنگیدن نیست بلکه برای قدرت است تا هیچکس حق تعارض نداشته باشد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دولت افزود: دولتمردان و مسئولان باید با تمام قوا و توان همت کنند تا مشکلات اقتصادی، بیکاری و اجتماعی را برطرف کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.