اصفهان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان ازاعلام آمادگی برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان خبر داد.

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان

حمید رضا شیران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه دریافت گوشت قربانی و جمع آوری نذورات مردمی در روز عید قربان گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان اصفهان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به  پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.
وی با بیان اینکه پایگاه های ثابت و سیار درکشتارگاه های دام، مراکز نیکوکاری، مساجد و ادارات کمیته امداد در سطح استان در روز عید قربان فعالیت می کنند، افزود: در صدصد هستیم کلیه نذروات اهدایی مردم بویژه گوشت قربانی را به روز و در همان ساعات اولیه به دست نیازمندان واقعی برسانیم.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان اظهارکرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد  #۸۸۷۷* و یا با مراجعه  به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان در یاری رساندن به محرومان با این نهاد همکاری کنند.
شیران همچنین از برپایی مراکز توزیع دام زنده  در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت : به منظور تسهیل در خدمت رسانی به همشهریان اصفهانی، اقدام به برپایی جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی زیر نظر سازمان دامپزشکی شهرستان اصفهان به شرح آدرس های زیر نموده ایم که این مراکز از ساعت ۸ صبح روز عید قربان آماده ارائه خدمات به همه نیکوکاران و خیران اصفهانی می باشند.

وی اسامی جایگاه های توزیع دام زنده و ذبح شرع کمیته امداد را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- میدان قدس ابتدای خیابان علامه  مجلسی  بن بست صفا تاج کمیته امداد منطقه یک 
۲- میدان قدس ابتدای خیابان سروش  محل سابق بازار میوه سروش
۳- خیابان آیت اله کاشانی  ابتدای خیابان جامی  کمیته امداد منتطقه دو اصفهان 
۴ خیابان ارتش نبش خیابان حسین آباد مدرسه قرانی  مهر علیان
۵- سپاهان شهر  بلوار بهمن ساختمان آتش نشانی 
۶- شهر بهارستان جنب گلزار شهدای گمنام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.