شهرکرد-عضو شورای پنجم شهرکرد گفت: علیرغم کش و قوس های فراوان و اختلافات شدید بین اعضای شورای شهر شهرکرد با همه مشکلات و موانعی که وجود داشت، جبرا و قهرا شهردار سابق بعنوان سرپرست موقت انتخاب شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد منصوب شد

فرهاد رئیسی دهکردی منتخب اول شورای شهرکرد در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از انتخاب سرپرست موقت شهردار شهرکرد خبر داد و گفت: متاسفانه فشارها و دخالت های بیجا بعضی از افراد غیر مسئول و ذی نفوذ باعث تشتت و درگیری میان اعضاء شورای پنجم شهرکرد شده است.

رئیسی تاکید کرد: شورای پنجم شهرکرد به ۲ گروه تقسیم شده اند، یک گروه ۴ نفر که اکثریت را در اختیار دارند و یک گروه ۳ نفره، چون که اعضاء شورای شهرکرد ۷ نفر هستند.

وی افزود: در جلسه ای که شامگاه سه شنبه در محل شورای شهر برگزار شد نورالله غلامیان دهکردی با ۴ رأی از ۷ رأی بعنوان سرپرست موقت شهرداری شهرکرد انتخاب و ادامه کار داد.

منتخب اول شورای شهر با بیان اینکه، قرار شده است از امروز تا ۴ مهرماه رزومه افراد پیشنهادی در شورای شهر مورد بررسی و بازنگری دقیق قرار گیرد و در نهایت ۱۵ مهرماه شهردار جدید شهرکرد انتخاب شود.

شایان ذکر است، اختلافات شدید میان اعضاء شورای شهرکرد و ورود افراد غیر مسئول و ذی نفوذ باعث پیچیده شدن انتخاب شهردار شده که این مسئله بصورت علنی آشکار شده و افکار عمومی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.