شهرکرد-مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه های برق رسانی قابل افتتاح در بخش برق رسانی در شهرستان شهرکرد هشت پروژه در هفته دولت با اعتباری به مبلغ ۴۳ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال است.

۸ پروژه برق رسانی با اعتبار ۴۳ هزار میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

مجید فرهزاد در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار داشت: سال گذشته دو هزار و ۱۷۱ مگاوات ساعت انرژی توزیع نشده و همچنین تعداد خاموشی های بی برنامه فشار متوسط دو هزار و ۷۲۰ مورد با ۶۲۴ دقیقه بوده است.

وی با اشاره به نیروگاه های خورشیدی در دست اقدام توسط بخش خصوصی در استان افزود: مجموع ظرفیت پست فوق توزیع ۲۰.۶۳ میزان ۵.۵ مگاوات می‌باشد و همچنین اعتباری به مبلغ ۳۰۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در این زمینه سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیروگاه های گازی در دست اقدام از طریق بخش خصوصی تصریح کرد: مجموع ظرفیت پست فوق توزیع ۲۰.۶۳، میزان ۳۲.۲ مگاوات با سرمایه گذاری به مبلغ ۱۴۴ هزار و ۹۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

فرهزاد خاطر نشان کرد: پروژه های قابل افتتاح در بخش برق رسانی در شهرستان شهرکرد هشت پروژه با اعتباری به مبلغ ۴۳ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین عملیات اجرایی چهار پروژه به مبلغ ۷۷ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت شروع خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.