شهرکرد- صبح چهارشنبه مجموعه سرگرمی تفریحی و سالن چندمنظوره آپاما در شهر هفشجان با حضور استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد، امام جمعه شهر هفشجان و جمعی از مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

مجموعه سرگرمی تفریحی ورزشی در «هفشجان» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح این مجموعه گفت: مساحت این مجموعه ۳۰ هزار مترمربع توسط راه و شهرسازی واگذار شده و همچنین ۴۶ هزار مترمربع در فاز توسعه به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

بهمن عسگری سوادجانی افزود: زیر بنای کل این مجموعه تفریحی سرگرمی ورزشی ۹ هزار و ۷۶۰ مترمربع است که اشتغال ۵۰ نفر را ایجاد و همچنین زیر بنای فاز اول این پروژه چهار هزار و ۲۰۴ مترمربع که برای ۱۷ نفر اشتغال فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: فاز اول شامل مجموعه سرگرمی تفریحات آبی و فاز های دیگر این پروژه شامل سالن های همایش، سفره خانه سنتی کمپینگ و اقامتی برای گردشگران و مسافران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میزان کل سرمایه گذاری پروژه آپاما اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال است که از این مجموع ۹۰ میلیارد ریال در فاز اول هزینه شده که یک سوم اعتبار فاز یک از طریق تسهیلات اقتصاد مقاومتی به صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

عسگری خاطر نشان کرد: پروژه اقامتی توریستی هزار چشمه شهر هفشجان با هدف توسعه گردشگری در چهارمحال و بختیاری و با ایجاد ۵۰ اشتغال راه اندازی شده است.

شایان ذکر است، این مجموعه اقامتی توریستی شامل اقامتگاه بومگردی و سفره خانه سنتی با حضور استاندار و جمعی از مدیر و مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهر هفشجان به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.