زنجان- مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در هفته دولت ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری ۶۲ پروژه مدرسه‌سازی با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش قدس آنلاین، علی عسگری امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در تلاش برای ایجاد بستر مناسب آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۱۴ باب آموزشگاه در استان زنجان تخریب و بازسازی شده است، ادامه داد: این تعداد مدرسه مشتمل بر ۱۳۰ کلاس است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از بهسازی و مقاوم‌سازی ۱۴ آموزشگاه از سال ۱۳۹۲ یاد کرد و گفت: ۱۰۱ کلاس درس در چهار سال اخیر در استان زنجان احداث شده است.

عسگری اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تعداد ۱۷۳ کلاس جدید به فضای آموزشی استان زنجان اضافه شده است.

وی از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی چکه‌ای (غیراستاندارد) و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی به تعداد ۷۰۱ باب آموزشگاه در دولت یازدهم عنوان کرد: این میزان شامل ۲ هزار و ۷۷۹ کلاس درس تا پایان سال ۱۳۹۵ می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه همچنین این اداره کل زمینه مشارکت جهادی مردم نیکوکار استان، کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور را در امر مقدس مدرسه‌سازی فراهم کرده است، خاطر نشان کرد: ۱۰۰ کلاس درس طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ توسط خیرین به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

عسگری همچنین به بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: مقاوم‌سازی هفت آموزشگاه در سطح استان زنجان از جمله پروژه‌های این ایام است.

وی از افتتاح استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۲ باب آموزشگاه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این تعداد آموزشگاه شامل ۲۱۰ کلاس درس می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از تکمیل سه پروژه آموزشی و فرهنگی در هفته دولت خبر داد و گفت: در مجموع ۶۲ پروژه همزمان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

عسگریان به آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه در استان زنجان همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: این تعداد آموزشگاه شامل ۴۱ کلاس درس در استان زنجان می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.