دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: مطالبات حقوق شهروندی یکی دو شبه به وجود نیامده که در یک یا دو شب نیز محقق شود.

حقوق شهروندی یکی دو شبه محقق نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، شهیندخت مولاوردی،با بیان این که برنامه های حقوق شهروندی در دولت دوازدهم در حال تدوین است، اظهار داشت: حقوق شهروندی یک مطالبه انباشته شده از زمان مشروطیت است و این مطالبه یکی دو شبه به وجود نیامده که در یک یا دو شب نیز محقق شود.

وی به منشور نویسی در دنیا اشاره و اضافه کرد: تمام بندهای حقوق شهروندی در قانون اساسی به خصوص فصل سوم آمده است، اما دولت با نوشتن این منشور اراده خود را برای تحقق حقوق شهروندی نشان داده است.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی اضافه کرد: دولت از تمام دستگاه های اجرایی خواسته است، که در خصوص حقوق شهروندی برنامه بدهند.

وی با بیان این که ارجاعات قوانین حقوق شهروندی نیز به منشور این حقوق اضافه و تکمیل شده است، گفت: وجود مطالبه مردمی در این زمینه نشان می دهد، که هم چنان این حقوق مبتنی بر قانون در کشور محقق نشده و این منشور سعی دولت برای تحقق آن ها است.

بر اساس این گزارش، شهیندخت مولاوردی بعد از ظهر چهارشنبه برای شرکت در شورای اداری شهرستان بهارستان به این شهرستان سفر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.