آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی فردا پنجشنبه با کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول برگزار شد.

در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، سامان قدوس با حضور در تمرین امروز تیم ملی، تبدیل به سوژه عکاسان و خبرنگاران حاضر در تمرین شده بود. بازیکن تازه وارد تیم ملی با پیراه شماره ۱۳ اولین تمرین خود را زیر نظر کارلوس کی روش انجام داد.

* مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که امروز به کره جنوبی رفت در محل تمرین ملی پوشان حاضر شد و با کارلوس کی روش به گفتگو پرداخت. تاج سپس به طور ویژه با سامان قدوس گفتگو کرد و بابت اینکه وی می تواند به خوبی فارسی صحبت کند با او حسابی شوخی کرد.

* اشکان دژاگه بارها به سوالات متنوع خبرنگاران با صبر و شکیبایی خاصی پاسخ می داد که با شوخی های فراوان از سوی سایر ملی پوشان ربرو شد.

* بازیکنان پرسپولیس و استقلال تهران در تمرین امروز تیم ملی رابطه بسیار خوبی داشتند و بارها صدای خنده هایشان، نگاه ها را به سمت خود جلب کرد.

* عکاسان و خبرنگاران کره ای زیادی برای پوشش خبری آخرین تمرین تیم ملی به محل تمرین آمده بودند.

* الکساندر لوپز پس از دن گاسپار مسئولیت تمرین با دروازه بان های حاضر در اردوی تیم ملی را برعهده گرفته است و با آنهابه انجام تمرینات اختصاصی مشغول است.

دیدار تیم ملی ایران با کره جنوبی ساعت ۱۶:۳۰ فردا پنجشنبه به وقت تهران در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.