۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 559683

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن تاکید کرد که حضور نیمار باعث شد که از جدایی از این تیم منصرف شود.

نقش نیمار در نرفتن وراتی به بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، مارکو وراتی بازیکنی بود که هواداران بارسلونا بسیار دوست داشتند او را در تابستان جذب کنند.

قرار بود این بازیکن ایتالیایی در میانه میدان آبی‌اناری‌ها جایگزین ژاوی شود اما نه تنها وراتی راهی بارسلونا نشد بلکه نیمار هم از این تیم جدا شد تا بارسلونا روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در گفت و گویی که با اکیپ داشت تاکید کرد که حضور نیمار باعث شد که او خیال جدایی را از سر دور کند.

او گفت: به صراحت بگویم که می‌خواستم از پاری سن ژرمن جدا شوم چون وضعیت تیم مشخص نبود. دوست داشتم در تیمی بازی کنم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. دنی آلوس به من گفت که نیمار هم به تیم ما اضافه می‌شود.

وراتی ادامه داد: ابتدا برایم سخت بود که این انتقال را باور کنم اما خوشبختانه رخ داد و الان بسیار خوشحالم که در پاری سن ژرمن بازی می‌کنم و می‌خواهم به حضور خود در این تیم ادامه دهم. ما با بازیکنانی که در اختیار داریم به تیمی بسیار باکیفیت تبدیل شده‌ایم.

وراتی هنوز شکست سنیگین برابر بارسلونا در نوکمپ را فراموش نکرده است. او گفت: شکست ۶ بر یک در نوکمپ یک کابوس بود اما مانند هر تجربه دیگر زندگی از آن درس خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.