یکی از مراجع تقلید شیعیان اظهار داشت: صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به رژیم اشغالگر قدس است.

صحبت با زبان تند و خشن با جهان خدمت به رژیم اشغالگر قدس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی در دیدار رئیس دفتر رییس جمهور که در دفتر این استاد برجسته حوزه برگزار شد، با ابلاغ سلام به رئیس جمهور، گفت: اگر همه کارهای شما در خدمت به مردم و دین باشد یاری خدا و کمک امام زمان هم مشمول شما خواهد شد. بنده همواره برای موفقیت رئیس جمهور و دولت دعا کرده و دعا خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید همانگونه که خداوند به حضرت موسی فرمان داد که با فرعون با زبان نرم سخن بگوید ما نیز با جهان با زبان خوش صحبت کنیم. صحبت کردن با زبان خشن و تند و با روش‌های افراطی با جهان، خدمت کردن به اسرائیل است.

اعتقادات دینی مردم و ارزش‌های اصیل اسلامی، مبنای برنامه‌های فرهنگی دولت است

رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و ابلاغ سلام دکتر روحانی خدمت آیت الله العظمی وحید خراسانی اظهار داشت: دیدار و ارتباط مستمر با مراجع عظام تقلید و دریافت نظرات و رهنمودهای ایشان بر مبنای تأکیدات رئیس جمهور، از سوی اعضای دولت دنبال می‌شود.

محمود واعظی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که میان همه قوا، نهادهای انقلابی، مردم، گروه‌های مختلف و نخبگان، انسجام و یکدلی ایجاد شود، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم کشور به نحوی اداره شود که نام اسلام و شیعه براساس اعتقادات اصیل دینی مردم، تعالی یابد.

وی تصریح کرد: باورها، اعتقادات دینی مردم و ارزش‌های اصیل اسلامی، مبنای تمام برنامه‌های فرهنگی دولت در اداره کشور است. این دولت متعلق به روحانیت است و تلاش خواهیم کرد، عملکرد آن باعث سربلندی اسلام و روحانیت باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: بنای دولت در ارتباط با مراجع عظام تقلید، علما و حوزه علمیه قم، صرفاً ملاقات‌های تشریفاتی نیست، بلکه به دنبال آن هستیم که به شکلی منظم و مستمر از نظرات و راهنمایی‌های مراجع برای بهبود برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌های دولت بهره بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.